semestertider

image54

Tjingelingen bloggen!

Först av allt vill vi bara tacka vädergudarna för denna underbara soliga helg som gått!
Igår hade vi balkongfrukost med fil och hallon, ägg, avokadomackor, varma mackor, oboy och kaffe,
behöver vi säga att det var mumsfilibabba! Denna ljuvliga frulle följdes upp med sol och glass,
och när eftermiddagen svepte in med kalla vindar var det dags för en kubbmatch! Irene, Milla och Pite
var överlägsna! Vår lille vän Maria kunde tyvärr inte vara med på dessa aktiviteter då de förbaskade bakterierna fortfarande huserar i hennes arma kropp. Stand in för Maria denna helg har dock Pite-Anna varit, vilket vi tackar ödmjukast för.

Nu kära läsare, kommer det bli ett stort stort stort, med betoning på stort uppehåll i denna blogg. Samtliga skribenter ska nämligen åka söderut och glassa i solen. Soligast kommer nog Milla att få det, om någon lyckats undgå det så ska hon ju åka till Barcelona i morrn och träffar sina polare Anna och Vigge. För Maria så väntar Göteborg och Don Juan (alias Axel), för Irenes del så är det den kära huvudstaden (citat från Irene) som hägrar och alla dess härligheter, inte minst Erik (som för övrigt fått tips av Don Juan hur man skickar blombud och uppvaktar damer på ett smickrande vis).  Men vem vet, vi får kanske ett fnatt och hör av oss från vår underbara semester, men hoppas inte för mycket.

Vi önskar eder alla en fridefull tid här i skellhell, passa på att njut nu när vi är borta. För sen blir det ett jävla liv,
med grillparty, schlager, fotboll, kubb och alla möjliga galenskaper!


Pass på!


Kommentarer
Postat av: Ingebergskan!

Då jag nu blivit lite bättre att kommentera igen (väl?) så kommer jag såklart sakna er blogg under denna tid! Men önskar er alla en riktigt härlig semester, ha det så jättebra! Själv ska jag skriva teori... *synd om mig* =)
Ta hand om er! Stor kram tills vi ses igen!!!

2007-04-16 @ 19:59:17
Postat av: Angelica

Irene läs min blogg från 20April, det finns ett meddelande till dig i slutet av det:) Kram på Er

2007-04-20 @ 08:55:05
URL: http://LindbergA.blogg.se
Postat av: Malin

Saknar er tjejer! Härligt att min bkini fick möjligheten att medverka på er blogg ;) .. Hoppas ni har det kanon på de olika ställena... ses kanske i maj. pusselipuss

2007-04-20 @ 21:26:27
URL: http://malaniii.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej tjejer,
Hoppas att ni har det skönt i varma söder, inte minst du Milla som är utomlands...härligt!! =)
Jag vill bara föra vidare min goda nyhet att jag har fått jobb, heltid tillsvidare i kalla norr (kallt tycker jag ju om...) Hör gärna av er om ni vill komma upp till mysiga Arvidsjaur och se min underbara lägenhet (som jag hoppas har fått då) bussen kostar bara 260 :- t/r och husrum får ni gratis hos mig =)
Många pussar från mig!!!

2007-04-23 @ 18:51:37
URL: http://hanchen.blogg.se
Postat av: pjodd

varför uppdaterar ni inte hemifrån!? saknar er lite. hela klassen är hemma nu, kommer bli tomt på valborg.. fast det finns ju andra alternativ. hoppas ni har det bra! hbg-öl när du kommer tillbaka camcam!

nu ska jag sova. ha det bra i solen! hej!

2007-04-29 @ 01:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

154:an

En glad 08:a, en vild skåning och en galen göteborgare




RSS 2.0