Toakris och the return of "Hockeyhoran"

Hej bloggen!

Igår hände något otippat. Cebastian gled över med en box vin som vi avnjöt på balkongen i det varma vädret. Strax därpå behövde Cebbe gå på toaletten, varpå Milla och Maria började driva med honom om att det inte var en bra idé eftersom toaletten var trasig (vilket den inte var). Några minuter senare kommer dock en nedlåten Cebbe ut från badrummet och säger "toaletten är ju trasig". Vilket sammanträffande! Så det blev en toalettfri afton men lyckligtvis lagade vår kära Skebo-Åsa toan i morse så nu är det fritt fram igen! I eftermiddag kommer Therese alias hockeyhoran på besök, hon ska förgylla vår tillvaro i två nätter vilket vi ser fram mot.

I övrigt njuter vi av solen, hoppas att ni också gör det!


Kommentarer
Postat av: pjodd

hej! känner jag er? kolla in min blogg för det senaste inom mode, bajs och politik. jag är independent vilket betyder att jag är true och får inte produkter skickade till mig för att jag ska skriva om dem. hejdå

2008-05-29 @ 16:22:02
URL: http://pjodd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

154:an

En glad 08:a, en vild skåning och en galen göteborgare




RSS 2.0